Off-topic & on-topic (ήταν: Re: Linux-greek-users Digest, Vol 40, Issue 24)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Aug 24 17:00:24 EEST 2006

On 2006-08-24 12:37, Nick Lekkas <nlekkas at gmail.com> wrote:
> Καλημέρα σε όλους....
> Μάλον δεν έγινα πολύ σαφής χτές....ή εγώ δεν έχω καταλάβει σωστά το νόημα
> της λίστας αυτής... Νόμιζα ότι αφορά σε θέματα Linux γενικά και όχι σε όχι
> σε αυστήρα θέματα
>
>  όχι προβλήματα σε υπολογιστές που τρέχουν αυστηρά

Νίκο,

σε παρακαλώ, όταν απαντάς σε "digest" της λίστας (με δεκάδες ή ακόμα και
εκατοντάδες μηνύματα μέσα στο digest), να κόβεις λίγο το σώμα του email.
Είναι λίγο άχρηστο να παίρνει κάθε συνδρομητής της λίστας ξανά και ξανά
τα ίδια μηνύματα.

Το email σου μια χαρά on-topic ήταν, αν με ρωτήσεις.  Τουλάχιστον είναι
πολύ πιο on-topic από ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ άσχετα που έχει δει κατά καιρούς η λίστα.

Χαίρετε :-)