Γνώμες για Source Safe και OpenOffice

Nick Lekkas nlekkas at gmail.com
Wed Aug 23 12:27:25 EEST 2006

Καλημέρα στην σεβαστή κοινότητα....
   Θέλω να βγάλω το SourceSafe της Microsoft  και να βάλω κάποιο αντίστοιχο
GNU πρόγραμμα για διαχείριση κώδικα. Έχω ακούσει για τον SubVersion και το
CVS. Δεν θέλω να χάσω την ιστορικότητα του κώδικα μου που έχω στο
SourceSafe. Τι γνώμη έχετε για αυτά τα δύο ..? Υπάρχει κάτι άλλο που δεν το
ξέρω και είναι καλύτερο από αυτά που έχω αναφέρει ?
   Το ίδιο θέλω να κάνω και με το Microsoft Office. Το OpenOffice τι λέει ?
Έχει συμβατότητα με τα της Microsoft ή θα πρέπει να τα μετατρέψω..? Επίσης
θα ήθελα την γνώμη σας για αυτά..?

Ευχαριστώ

Νϊκος