IP alias + Vhost

Raoul raoul at raoul.shacknet.nu
Sat Aug 19 18:21:29 EEST 2006

On Fri, 2006-08-11 at 13:33 +0300, p pap wrote:

> Τώρα ρύθμισα ένα eggdrop με ip 172.16.3.2  και hostname to2.sitemou.gr
> στον ircd που συνδέεται όταν κάνω whois έχει το παραπάνω hostname και ip
> και μου λέει Internic Network το οποίο είναι απολύτως σωστό.
>
> Το πρόβλημα μου είναι ότι όταν το eggdrop πάει σε άλλο irc τότε δεν
> εμφανίζεται το hostname παρά μόνο η ip
> ρύθμισα τον router ώστε να μην έχει nat, έκλεισα το firewall, πάλι τα ίδια.

Αν κατάλαβα καλά, όταν συνδέεσαι στο local ircd, το whois δείχνει το
hostname (to2.sitemou.gr), αλλά όταν συνδέεσαι σε εξωτερικό irc server
τότε δείχνει την IP? Αυτό είναι φυσιολογικό, εφόσον το to2.sitemou.gr
δεν το έχει κανένας άλλος nameserver εκτός προφανώς από τον δικό σου
τοπικό dns server.

> Σε howto που είδα
>
> http://www.tldp.org/HOWTO/IP-Alias/commands.html
>

> οι εντολές που έχει δεν κάνουν για το suse μιας και είναι διαφορετικό
> αυτό όμως που ψάχνω είναι στην eth0:1
> στο δικό μου ifconfig δεν έχει RX packets και ΤΧ  packets
> στο ifconfig των διάφορων howto που είδα έχουν RX packets και ΤΧ  packets.
> Έχει κανείς κάποια ιδέα για το τη κάνω λάθος ή για το τη πρέπει να κάνω.
> Γιατί δηλαδή δεν μπορώ να δρομολογήσω το hostname;;;

Εγώ φτιάχνω μόνιμες virtual IPs όπως περιγράφω στη σελίδα:
(ας μου επιτραπεί το λινκ προς το blog μου για να μην τα ξαναγράφω...)
http://www.raoul.shacknet.nu/2005/11/05/assign-virtual-ips-to-your-nic/

Το ifconfig δεν δίνει ούτε εδώ πληροφορίες για τα packets για τα IP
aliases. Ίσως επειδή δεν προσθέτω κάποιο route, δεν ξέρω, αλλά μάλλον
δεν είναι γι'αυτόν τον λόγο...