Apache2 σε SuSE δεν βλέπει το home directory

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Wed Aug 16 23:40:02 EEST 2006

Ζητώ συγνώμη για το πιθανώς αφελές της ερώτησης, αλλά ως αρχάριος στο θέμα έχω
ολίγον τι κολλήσει. Αν λοιπόν κάποιος έχει SuSE 10, παρακαλώ ας με
διαφωτίσει:

Θελοντας να αρχίσω να μαθαίνω λίγο php, εγκατέστησα τον Apache2 και την php
από τα RPM της SuSE και τα ρύθμισα μέσα από το YaST. Ανοίγω τον konqueror,
δίνω http://localhost/ και βλέπω κανονικά την test page του Apache. Όμως αν
δώσω http://localhost/~bones/, δεν μπορεί να δεί το /home/bones/public_html/
και μου λέει access forbidden, error 403 και οτι δεν έχω άδεια να έχω
πρόσβαση.

Κάποια παραξενιά πρέπει να είναι με τις default ρυθμίσεις της SuSE, αν ξέρει
κάτι κάποιος που έχει SuSE ας βοηθήσει. Σημειωτέον: έχω membership στο group
www, και μέσω του YaST έδωσα τα options UserDir disabled και UserDir enabled
bones (το έψαξα το documentation!), αλλά δεν άλλαξε κάτι...

Ευχαριστώ προκαταβολικά,
Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"