Filesystem safety

Panagiotis Palias palias at ath.forthnet.gr
Mon Aug 14 13:44:28 EEST 2006

V13 wrote:
>   Kai to reiserfs exei energo development, alla ayto ginetai sto reiserfs4. To
> 3 prepei na theoreitai kai ayto arketa kara-stable. To problima kat'eme einai
> to ti kaneis an soy bgalei bad-sectors (h pseyto-badsectors) o diskos mias
> kai kati tetoio mporei na symbei ston kathena.
>

> <<V13>>

Σε δίσκο με reiserfs εμφανίστηκε badblock πάνω σε super block του
reiserfs system area. Αυτά δυστυχώς δεν μπορούν να επανακτηθούν από το
ίδιο το reiserfs και ο δίσκος δε γίνεται mount. Τη λύση έδωσε η παρακάτω
[0] σελίδα και το dd_rescue και όλα σώθηκαν στο ακέραιο :-)

[0] http://www.namesys.com/bad-block-handling.html