Filesystem safety

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Mon Aug 14 02:42:48 EEST 2006

Ευχαριστώ πολύ όσους μου απάντησαν! Ύστερα και από ένα ξεφύλλισμα στο
wikipedia λέω να βάλω xfs στο partition με τα MP3 μου με το σκεπτικό οτι:
(1)	είναι το παλιότερο journalling file system, άρα λογικά θα είναι και το πιο
δοκιμασμένο
(2)	έχει ενεργό development, αντίθετα (απ΄οτι κατάλαβα) με το reiserFS
(3)	είναι (επίσης απ' ότι κατάλαβα) πιο προηγμένο τεχνολογικά από τo ext3
(4)	αντιγράφοντας από τη wikipedia: "Older versions of XFS suffered from
out-of-order write hazards, which can result in problems such as files being
appended to during a crash gaining a tail of garbage on the next mount.", άρα
συνάγω οτι οι νεότερες δεν έχουν τέτοια προβλήματα. (Μήπως από εκεί
προέκυπταν και τα προβλήματα της Στέλλας με το xfs πριν 3 χρόνια?)

Συμπαθάτε με if I got it all wrong, άν κάποιος έχει κάποια σοβαρή ένσταση (ως
προς το να βάλω το xfs) ας την πεί πριν κάνω το format...

Και πάλι ευχαριστώ,
Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"