Filesystem safety

skor at linux.gr skor at linux.gr
Sun Aug 13 01:12:39 EEST 2006

> Μετά από αυτό, το partition θα φάει backup και reformat. Ποιό είναι
> λοιπόν το πιο ασφαλές για να επιλέξω: το ReiserFS, το ext2, το ext3,
> ή δεν έχουν διαφορά? (Μιλώ μόνο για θέμα ασφάλειας δεδομένων, και
> μόνο μεταύ αυτών των τριών. Το λέω για να μη προκαλέσω άθελα κάποιο
> flamewar).
>
> Θοδωρής Λύτρας.

Καλημερα,

εγω εδω και καιρο χρησιμοποιω μονο reiserfs σε lvm. Ο λογος
ειναι οτι το reiser δε μου εχει δημιουργησει ποτε προβλημα και επισης
με τα lvm μπορω να κανω resize on the fly.

Πριν 3 περιπου χρονια ειχα μεγαλο προβλημα με xfs, δεν ξερω βεβαια τωρα
σε τι σταδιο βρησκεται κι ουτε θελω να μαθω μετα απο εκεινο που επαθα.
(εχασα ολα μου τα data και τα βρηκα στο lost+found με ονοματα τα inodes
τους)
Μετα ειχα δοκιμασει για πολυ λιγο jfs και το εβγαλα επιτοπου γιατι
καποιο προβλημα ειχα αλλα δε μπορω να θυμηθω τι.

Εγω λοιπον θα σου προτινα reiserfs (δεν ξερω αν και το reiser4 σου
κανει), πανω απο lvm ή ακομα καλυτερα απο evms. Με το evms μπορεις να
εκμεταλλευτεις τα snapshots σαν ενα ειδος backup. Δεν εχω δουλεψει τα
snapshots στο evms αλλα σε κεντρικο storage με iscsi και με βοηθησαν να
κανω
recovery σε χρονο dt καποια στιγμη που ειχα προβλημα. Αν δουλευουν ετσι
και στο evms αξιζει να τα χρησιμοποιησεις.

Στέλλα