slackware current

alby at freemail.gr alby at freemail.gr
Wed Aug 9 09:15:03 EEST 2006

> Sigoura den exei drivers gia S3 Unichrome Pro/VIA pou 8elo.

Δεν ξέρω ποιες είναι οι πηγές σου αλλά οι δικές μου λένε οτι ο Driver του Unichrome ενσωματώθηκε στο X.org tree από το 6.8 ή/και νωρίτερα ακόμα, στο module 'via', και υπάρχει σε όλες τις διανομές που διαθέτουν xorg (δηλαδή σε όλες πλην του Debian Sarge βασικά).

Τώρα, αν θες να παίξει και το DRI με αυτό τον driver, μάλλον την πάτησες, γιατί τα σήματα που έλαβα είναι οτι ούτε στο 6.9/7.0 παίζει out-of-the-box για όλες τις κάρτες και πρέπει να κάνεις αλχημείες *έτσι κι αλλιώς*.

Αλλά θα τον βρεις σε όλες τις διανομές.