Δημιουργία ενός Planet LGU?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Apr 28 20:12:53 EEST 2006

On 2006-04-28 19:57, Raoul <raoul at raoul.shacknet.nu> wrote:

> Μάλλον θα έπρεπε να προσθέσω ότι όσα έγραψα στο προηγούμενο μήνυμα έχουν
> πρακτική αξία μόνο στην περίπτωση που κάποιος χρησιμοποιεί τα categories
> σαν "tags". Πχ, αν ένα post είναι tagged ως: filesystem, backup, remote,
> θα μπορούσε να προστεθεί και το tag "Planet", ώστε να συμπεριληφθεί στο
> feed που θα τραβήξει το Planet Hellug, με την προϋπόθεση βέβαια ότι το
> feed του tag "Planet" είναι αυτό που έχει δοθεί στο Planet Hellug.
>
> Αν κάποιος χρησιμοποιεί μία και μοναδική κατηγορία για το κάθε post,
> τότε το παραπάνω δεν έχει κανένα νόημα.

Λογικό.  Επειδή κάθε post μπορεί να αγγίζει πολύ περισσότερα από ένα
θέματα, εγώ προσωπικά νομίζω πως μόνο ως `tags' μπορεί να χρησιμοποιήσει
κανείς τα ονόματα κατηγορίας.

Π.χ. αν σε δικά μου posts αναφέρονται: το Linux, κάποιο BSD, το Solaris,
το Sendmail, κλπ. οι κατηγορίες του post δεν είναι απλά 'FreeBSD' αλλά
'BSD, FreeBSD, Solaris, Sendmail'.

Εχει νόημα, αφού κάπως έτσι χρησιμοποιούνται και τα `keywords' στα
βιβλία, άρθρα, κοκ. για να διευκολύνουν αναζητήσεις με οποιδήποτε θέμα
μπορεί να είναι σχετικό κάτι.