ext3 vs FAT was: Re: case of letters

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Fri Apr 28 08:21:22 EEST 2006

Chameleon wrote:

> Esy dhladh ti katalabaineis legontas sou kapoios "dentrikh domh"?

Συνδεδεμένος ακυκλικός γράφος. Με συγκεκριμένα πλεονεκτήματα σε σχέση με
μια απλή συνδεδεμένη λίστα.

> To "dentrikh domh" se filesystem, san programmatisth de moy leei tipota.

Κανένα πρόβλημα. Αν νομίζεις όμως ότι μπορείς να εκφέρεις expert
opinions όπως:

- όχι reiser θέλω ext2/3
- το FAT είναι το πιο γρήγορο filesystems και δε σηκώνω κουβέντα
(κ.α.)

άστο.

Για την ιστορία το feature που μειώνει σημαντικά την απόδοση σε ένα
filesystem είναι το journaling (σε όλες του τις ενέργειες). Αλλά αυτό δε
σώζει ένα άθλιο σύστημα χωρίς journaling (π.χ. FAT)

> Yparxei filesystem pou na mhn einai se dendrikh domh?

Προφανώς δεν αναφερόμασταν στο αν το filesystem σου παρουσιάζει την δομή

    folder
      |--> subfolder1
      |--> subfolder2
               |---> file1
      |--> file3

Αλλά στις εσωτερικές δομές που χρησιμοποιεί για την υλοποίησή του (δες
και την απάντηση του GeorgeK)

> To 8ema ligei edw. den prokeitai na 3anaapanthsw se ayto to thread
> giati paei gia polemo h fash...

Εγώ πάω πάσο, είσαι έξυπνο troll και έχει πλάκα να σε διαβάζουμε. Δε
θέλω να σε στεναχωρήσω και να σε χάσουμε :-P

G.