DSL traffic

Pistiolis Konstantinos kpistiolis at hellug.gr
Fri Apr 28 02:01:31 EEST 2006

> Ακριβώς το ίδο βλέπω κι εγώ κάθε 2 λεπτά με forthnet dsl. Προφανώς το
> bbras της forthnet κάνει ένα είδος 'broadcast ping' χωρις να ξέρω το
> λόγο. Εγώ πάντως τα φιλτράρω (DROP) εδώ και μήνες και δεν έχω κανένα
> πρόβλημα με τη σύνδεσή μου.

Απ' ότι βλέπω (αν δεν κάνω κάποιο λάθος στο logging) δεν απαντάει
ακόμα κι αν δεχτώ (ACCEPT) τα πακέτα.
Συγκεκριμένα δίνω
iptables -A OUTPUT -o ppp0 -j LOG
και βλέπω ό,τι βγαίνει, αλλά ο υπολογιστής μου δεν απαντά σε αυτά τα
broadcasts.
Δεν ξέρω αν θά'πρεπε να απαντάει, ή τι φταίει και δεν απαντάει,
αλλά μάλλον δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία, αφού -όπως και στη δική
σου περίπτωση- δουλεύει

Κώστας