Πρόσβαση στην παράλληλη θύρα

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Fri Apr 28 01:20:20 EEST 2006

When the date was Friday 28 April 2006 00:54, Chameleon wrote:

> [...]
> θύρας.
>
> Δυστηχώς είμαστε εντελώς άσχετοι στο να φτιάξουμε ένα driver για Windows
> κι έτσι τη χειριζόμαστε μέσω των εντολών assembly IN και OUT από DOS.
>
> Επειδή το DOS είναι λίγο deprecated πλέον, (για να μην πω και η
> παράλληλη θύρα) αποφασίσαμε να κάνουμε τον driver σε ένα ζωντανό
> λειτουργικό που είναι ή τα Windows ή το Linux.
>
> Η γενική ιδέα οτι όλες οι συσκευές είναι αρχεία και μπορούμε να γράφουμε
> και να διαβάζουμε απο αυτές μας ενθουσίασε. Αποφασίσαμε λοιπόν Linux.
> (Αλλωστε δεν χρειάζεται να ξέρουμε και πολλά. Ξέρουμε SDL, wxWidgets,

Ευτυχώς ξέρετε _ακριβώς_ ό,τι χρειάζεται κανείς για να γράψει έναν καλό
driver/low-level application.

> Επειδή είδα οτι πολλοί ξέρουν να προγραμματίζουν εδώ μέσα σε Linux, θα
> παρακαλούσα αν κάποιος ξέρει να μου πει τι πρέπει να κάνω για να στέλνω
> με μια δειγματοληψία *ακριβώς* 50000bytes/sec στην παράλληλη θύρα.

Πρέπει να σε ενημερώσω ότι για κάτι τέτοιο, θα χρειαστείς επιπλέον λίγα
πράγματα από OpenGL, μια ιδέα από OpenAL και λίγο GTK+.

> Θα έκανα μάλιστα και τούμπες αν κάποιος μου έγραφε ένα κομμάτι κώδικα
> που να στέλνει τα byte από 0x00 μέχρι 0xff στην παράλληλη θύρα.

Αν υποσχεθείς να ξεγραφτείς από τη λίστα, σου γράφω και την αναφορά για την
εργασία!

--
 Michael Iatrou