ext3 vs FAT was: Re: case of letters

Chameleon cham_gss at hotmail.com
Fri Apr 28 01:14:43 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Card, Rmy. & Ts’o, Theodore. & Tweedie, Stephen (1994). "Design and
>     implementation of the second extended filesystem." Proceedings of
>     the First Dutch International Symposium on Linux.
>     ISBN 90-367-0385-9.
>
>     http://web.mit.edu/tytso/www/linux/ext2intro.html
>
> Είναι και παραείναι δυνατόν να είναι πιο γρήγορο κάποιο filesystem από
> το FAT.  Η διαφορά στην ταχύτητα είναι η ίδια με την αναζήτηση σε μια
> δεντρική δομή με περιορισμένο βάθος και σε μια θεωρητικά απεριόριστη
> γραμμική λίστα.  ΤΕΡΑΣΤΙΑ.

δεν ξέρω τι εννοείς δενδρική δομή. οι φάκελοι του FAT ήταν σε δενδρική
δομή. Απλά σε κάθε φάκελο, τα αρχεία αποθηκεύονταν γραμμικά.

Αν τώρα εννοείς οτι τα ονόματα των αρχείων αποθηκεύονται στο linux στο
φάκελο σε balanced binary tree, τότε λυπάμαι... έχασα...

(έριξα μια ματιά αλλά δεν το είδα αυτο πουθενά - συνεχίζω το διάβασμα)