kubuntu root

Chameleon cham_gss at hotmail.com
Tue Apr 25 19:16:52 EEST 2006

Έβαλα στο φορητό Kubuntu όπως κάποιοι μου είχαν προτείνει και ήταν όλα
καλά! Πολύ εύχρηστο λειτουργικό σύστημα! Μου αρέσει περισσότερο κι απο
Windows!

Βέβαια μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας! Δεν αναγνώρισε τα ελληνικά αμέσως!
Επρεπε να αλλάξω το
LANG el_GR.UTF-8   σε
LANG en_US.UTF-8
άλλο πάλι και τούτο! Μετά από αυτό τα ελληνικά δούλευαν ρολόι, με
τόνους, διαλυτικά και με όλα! Βέβαια σε κονσόλα - κονσόλα και όχι σε
κονσόλα μέσα από KDE κάτι πήγαινε στραβά αλλά επειδή η γραμματοσειρά που
έκανε map πάνω από τον 128 ASCII ήταν latin-2 και όχι ελληνικά. Δεν το
διόρθωσα ακόμα, αλλά είμαι καθοδόν.

Και τότε χρειάστηκε για κάποιο λόγο (για εκατομμύρια λόγους) να κάνω
login στο KDE σαν root...

Εκεί έπαθα ζημιά... Ε, όχι ρε παιδιά! Δεν γίνεται να απαγορεύται να
μπαίνεις σε KDE σαν root. Όποτε θέλω δηλαδη να κάνω kill ένα service
(π.χ. τον Apache ή την MySQL) πρέπει να τρέχω την sudo-μλκια;

Και ποιό είναι το νόημα να έχει τόσα εργαλεία για έναν root μέσα στο KDE
  από τη στιγμή που πρέπει να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο και να
κάνεις 10 τούμπες πριν ανοίξεις κάποιο απο αυτά; (που έτσι κι αλλιώς εγώ
μέσα από τα conf με vi δεν ξέρω που να ψάξω)

Φρίκη...

Βλέπω να ασχολούμαι με kubuntu για κανένα 6μηνο μέχρι να μπορώ να σταθώ
στα πόδια μου και να γράφω και κώδικα και μετά να το σουτάρω για κανένα
Slackware. Εκτός και αν αλλάξει η πολιτική με τον account του root οπότε
μετά δεν βλέπω να αλλάζω διανομή.

Σε κονσόλα βέβαια μπαίνει κανονικά σαν root και αυτό με ευχαρίστησε πάρα
πολύ. Ειδάλλως δεν θα υπήρχε ελπίδα να τροποποιήσω με το χέρι ορισμένα
configurations.

Το μόνο μείον είναι οτι δεν αναγνώρισε το modem του φορητού αλλά αυτό
αναγνωρίζω οτι είναι πολύ ψιλό και ήδη ψάχνω για driver σε linux για το
modem του φορητού (θα ειμαι τυχερός λέτε; Εγώ πάω με 70% όχι...)

Παρεπιπτόντως: Μήπως υπάρχει κάποιο workaround για να μπω σε KDE σαν root;

Ευχαριστώ που με υποστήκατε άλλη μια φορά ;-)

Παύλος Γκέσος