case of letters

axelmangr axelmangr at freemail.gr
Tue Apr 25 12:58:50 EEST 2006

Καλημέρα παιδιά

Έχω μια ερώτηση που αφορά το bash και το file system.Όταν κάνω ένα mkdir
και το όνομα του αρχείου έχει παραπάνω από μία λέξεις και χρησιμοποιώ
κεφαλαία γράμματα τότε όλα είναι μια χαρά. Όταν όμως το directory
περιέχει μόνο μία λέξη τότε σε ls εμφανίζεται ή με μικρά ή με κεφαλαία
σε μία τελείως random διανομή. Όταν πάω να μετονομάσω ένα directoy από
μικρά σε κεφαλαία μου λέει ότι "the directory already exists" (πολύ
φυσικό αφού το έφτιαξα με κεφαλαία). Έχετε καμιά ιδέα τι δεν κάνω καλά ή
τι δεν έχω σετάρει καλά?

Σας ευχαριστώ πολύ
axelmangr