Pou einai ta sessions oe-o?

m65 at vivodinet.gr m65 at vivodinet.gr
Wed Apr 19 15:51:31 EEST 2006

Giannis Papadopoulos wrote:

> Το έκανες finalize?
Oxi. Giati pote den exo dei tetia epilogi sto k3b...
KAI. giati pote den ixera an prepei na kano finalize! ( sta windows sto
nero, grafis ta session, kai kanonika vlepeis ta sessions...Pote den
asxolisai me kapoio finalize)
Ti ginete tote stin periptosi pou se ena dvd, thes na grapsis 4-5
sessions, p.x. apo keimena, i mp3?
Mehri to finalize (pou den iparhei sto k3b) den vlepeis ta endiamesa?

Giati sto dvd-r vlepeis OLA ta session, alla sto dvd-rom den ta vlepeis?