modem drivers again

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Wed Apr 19 10:10:33 EEST 2006

Οn 4/18/06, Palatinus <elfiness at yahoo.com> wrote:
> Θα ηθελα να ρωτησω αν κανενας σας εχει καταφερει να
> δουλεψει Sagem usb modem (adsl φυσικα) με τους νεους
> οδηγους ueagle-atm για τους προσφατους πυρηνες
>
> απο τοτε που εκανα αναβαθμισεις, οι παλιοι οδηγοι
> (ueagle-usb) ειναι ασυμβατοι και δεν μπορω να συνδεθω.
> Οι οδηγιες απο τη σελιδα τους ειναι πολυ γενικες και
> καπως δυσνοητες μπορω να πω, ενω βρισκω μονο
> αλλογλωσσες σελιδες που ασχολουνται με το θεμα...
> γι'αυτο θα ηθελα τη βοηθεια καποιου που εχει περασει
> απο αυτο

Με ueagle-atm δεν είχα καμία τύχη και εγώ. Πήρα router τελικά.
Πιθανολογώ ότι δεν οφείλεται στους οδηγούς (μιας και στο εξωτερικό τους χρησιμοποιεί τόσος κόσμος).
Στην σελίδα
http://atm.eagle-usb.org/wakka.php?wiki=UeagleAtmDoc

γράφει ότι πρέπει να βάλεις firmware για να λειτουργήσει το modem με τους atm οδηγούς και δίνει εργαλεία
και οδηγίες για να "βγάλει"  κανείς το firmware από τους windows οδηγούς.

Καλύτερα να δοκιμάσεις ξανά με τους παλιούς καλούς ueagle-usb 2.3.2. Τους δοκίμασες αλλά δεν παίζουν αυτοί πλέον;