Kde Sessions..

Eleftherios Theofilopoulos etheof at gmail.com
Tue Apr 18 10:52:25 EEST 2006

Καλημέρα,

Μπορείς να δοκιμάσεις μέσα από το KDE (στην έκδοση 3.2 ):

kcontrol --> KDE Components --> Session Manager --> On Login -->
"Start with an empty session"

Αν έχεις διαφορετική έκδοση ψάξτο λίγο, σε αυτό το μενού θα βρίσκεται.
Άλλη σχετική επιλογή που θυμάμαι (δεν έχω ΚΔΕ μπροστά μου τώρα) είναι
το "Remember User Session" ή κάτι παρόμοιο, και φυσικά μπορείς πάντα
να παίξεις και με το αρχείο .kde στο home directory σου.

LefTy