Terminal fonts

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Tue Apr 18 00:51:14 EEST 2006

When the date was Monday 17 April 2006 21:58, Antonis Christofides wrote:

> Συνήθως στο terminal χρησιμοποιώ το
> -misc-fixed-medium-r-semicondensed--13-120-75-75-c-60-iso10646-1
> και είμαι πολύ ευχαριστημένος.  Πλην όμως στο laptop η οθόνη είναι
> πολύ μικρή (12 ίντσες, 1024*768), και στραβώνομαι, οπότε θέλω κάτι πιο
> μεγάλο.  Έχω βάλει το
> -*-fixed-medium-r-normal-*-*-200-*-*-*-*-iso10646-1, το οποίο όμως
> αφενός είναι μια ιδέα πιο μεγάλο απ' ό,τι θα ήθελα, αφετέρου φαίνεται
> να μην έχει bold.
>
> Τι προτείνετε;  Προτιμώ να μη χρειάζομαι antialiasing και τέτοια, αν
> [...]

Το θέμα έχει συζητηθεί πολλές φορές στο παρελθόν, προτείνω να ρίξεις μια ματιά
και στα archives.

Χρησιμοποιώ konsole και Bitstream Vera Sans Mono (δες και τις αντίστοιχες
DejaVu). Ευδιάκριτη, TTF γραμματοσειρά (σηκώνει AA,) πολύ καλή και για
programming (ευδιάκριτα μεταξύ τους τα 0-O, 1-l κλπ κλπ).

--
 Michael Iatrou