LILO finally works!!! -- was: GRUB says

Chameleon cham_gss at hotmail.com
Sun Apr 16 14:44:49 EEST 2006

Michael Iatrou wrote:
> When the date was Tuesday 11 April 2006 22:35, Chameleon wrote:
>
> [...]
>
> Μόλις κέρδισες, από μέρους μου, δύο εβδομάδες χάριτος...
>
> Γιατί δεν αφήνεις τα Kubuntu and friends, και δεν βάζεις Slackware;
> Ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχει πάντα και το http://www.linuxpackages.net/

Γιατί το Slackware είναι πολύ δύσκολο για μένα. Το configuration του δεν
είναι βασισμένο σε mouse clicks ;-P

Ούτε να απεγκαθιστώ πακέτα ξέρω, ούτε να εγκαθιστώ, ούτε τίποτα.
Βέβαια, είδα οτι υπάρχει ένα βιβλίο μέσα στα CDs της 10.2 διανομής.

Ωστόσο, είπα, αφού απέτυχαν όλα τα άλλα, δεν δοκιμάζω το Slackware;
Άλλωστε το είχα ξαναεγκαταστήσει στο παρελθόν.

Και ναι λοιπόν! Το Slackware λειτουργεί κανονικά, το LILO λειτουργεί
κανονικά, τα NTFS αναγνωρίζονται κανονικά (όχι ακόμα και τα ελληνικά
ονόματα) αλλά R/O προφανώς, και γενικά όλα είναι εντάξει!

Εντάξει, με τα ελληνικά δεν τα πάει πολύ καλά αλλά φαντάζομαι οτι έχει
να κάνει με κάποιες ρυθμίσεις που σύντομα θα βρώ σε ποιό conf βρίσκονται.

Τι να πω πια; Θα προτιμούσα σίγουρα μια διανομή πιο φιλική σαν το SuSE
(το Kubuntu δεν πρόλαβα καν να δω πως είναι γιατί κρέμασε ο kernel) αλλά
τουλάχιστον το Slackware κατάφερε να εγκατασταθεί μια χαρά!

Τώρα δεν ξέρω αν θα πάψω να σας πρήζω ή θα σας πρήζω περισσότερο. Θα
δείξει ;-)