make-kpkg & oldconfig

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sat Apr 15 13:32:31 EEST 2006

Αν μπορείτε βοηθήστε με να μη σπάσω το μηχάνημα.

Έχω (σε ένα breezy, powerpc) το linux-source-2.6.15-20.30 (του
dapper), του έχω σάξει το .config όπως θέλω (για την ακρίβεια έχω
πάρει το config-2.6.15-20-powerpc του dapper), και όταν του λέω make
oldconfig δεν με ρωτάει τίποτε (και δεν πειράζει καθόλου το .config).
Εντούτοις, όταν μετά του λέω

    fakeroot make-kpkg --initrd --revision=custom.1.0 kernel-image

και φτάνει στο σημείο του oldconfig, μου κάνει τρεις-τέσσερις
ερωτήσεις (σχετικά με τον επεξεργαστή μου και κάτι kernel debugging),
και μετά μου γ**εί το .config μου και αργότερα έχει compilation error.