εντελώς OFF TOPIC: A method for exchanging email that can't be exploited by Spamers

Raoul raoul at raoul.shacknet.nu
Fri Apr 14 12:54:32 EEST 2006

On Fri, 2006-04-14 at 11:21 +0300, Christos Ricudis wrote:

> 1) Otan ena problhma fainetai poly dyskolo, yparxei h pi8anothta na
> FAINETAI POLY DYSKOLO EPEIDH EINAI ONTWS POLY DYSKOLO.
>
> 2) Yparxoun polloi kai poly ikanoi an8rwpoi pou douleyoun ta POLY
> DYSKOLA problhmata. Ean ta douleyoun gia POLY KAIRO xwris na briskoun
> lysh, ayto einai mia POLY kalh endeiksh ths pi8anothtas H LYSH NA MHN
> EINAI PROFANHS.
>
> 3) H pi8anothta na katebei se mena kai se sena mia POLY KALH LYSH se ena
> POLY DYSKOLO PROBLHMA thn wra tou xesimatos einai APELPISTIKA MIKRH.

Αν και καμία σχέση δεν έχω με ΙΤ ή με διαχείριση μεγάλου όγκου
αλληλογραφίας, πιστεύω ότι αν δουλευτεί μια ιδέα που βασίζεται στα
ψηφιακά πιστοποιητικά, πιθανώς να μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση με
τα spam. Προσωπικά, δεν με έχει απασχολήσει το ζήτημα. Το μόνο που μπορώ
να πω ως end-user είναι ότι τα ψηφιακά πιστοποιητικά, όσον αφορά στην
ανταλλαγή email, είναι ανεκμετάλλευτα. Φυσικά, γι' αυτό φταίει το
γεγονός ότι δεν είναι εύκολα προσβάσιμα από τον τελικό χρήστη. Δηλαδή ο
τελευταίος πρέπει είτε να ψάξει από μόνος του είτε να εξαναγκαστεί να
ασχοληθεί.

Για παράδειγμα, αν οι ISPs, μαζί με το προσωπικό email, έδιναν και το
αντίστοιχο ψηφιακό πιστοποιητικό εφόσον έχουν τα πραγματικά στοιχεία του
χρήστη, πιστεύω ότι ένας μεγάλος αριθμός από email addresses θα μπορούσε
να θεωρηθεί "της εμπιστοσύνης" κτλ κτλ. Θα μπορούσε δηλαδή, εκτός από το
content filtering που υπάρχει σήμερα, να δημιουργηθεί μια επιπρόσθετη
δικλείδα ασφαλείας - με διάφορες βαθμίδες εμπιστοσύνης -, που θα
βασίζεται στην διεύθυνση email του αποστολέα, κάτι που νομίζω ότι είναι
και η βασική ιδέα του κειμένου του Nick Demou.