Karapswnara : A method for exchanging email that can't be exploited by Spamers

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Apr 14 11:12:44 EEST 2006

Την 14/4/2006, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> έγραψε:
> Ta peri idiwtikou internet einai ontws faidra - ektos an aplws den
> katalabame ti ennooun.
>
> To "sender pays" den einai ka8olou hli8ia idea apo apopsh economics -
> einai poly melethmeno. Sto implementation einai poy kollane ligo ta
> pragmata.

ίσως είμαι ο τυπικός ρομαντικός τεχνικός γιατί πιστεύω ότι αν δεν
είναι *απολύτως* απαραίτητο να μπλέξεις πολιτική και οικονομικά σε ένα
τεχνικό θέμα καλό είναι να μην τους μπλέξεις καθόλου. Πόσο μάλλον αν
εξ αρχής σου λένε ότι "ένας μικρός φόρος είναι - μην ανυσηχήτε".
Επειδή λοιπόν δεν τους εμπιστέυομε καθόλου, ας εξαντλήσουμε πρώτα τις
τεχνικές λύσεις και μετά βλέπουμε.

> Gia na akousoume omws kai th dikia sou idea, giati mexri twra zoumi den
> eida :P

δεν υπάρχει λόγος να σε κουράσω - είναι τέλεια, υπερλειτουργική και
απόλυτα κατάληλη για το συγκεκριμένο σκόπο. Τι άλλο να σου πω

Νίκος Καραψωνάρα Δήμου :-P