εντελώς OFF TOPIC: A method for exchanging email that can't be exploited by Spamers

Raoul raoul at raoul.shacknet.nu
Fri Apr 14 01:30:18 EEST 2006

On Thu, 2006-04-13 at 19:26 +0300, Nick Demou wrote:
> αποφάσισα ότι αφού αυτοί δεν ντρέπονται να γράψουν τέτοιες κοτσάνες σε
> well known sites μπορώ κι εγώ να γράψω την δική μου στην LGU (τώρα
> που

ΙΜΗΟ, στα well known sites αυτά δημοσιεύονται θεωρίες των θεωριών, τις
οποίες δεν πιστεύουν ούτε αυτοί που τις έγραψαν. Αλλά, από ό,τι
φαίνεται, έτσι είναι το σύστημα...

Για το συγκεκριμένο τώρα, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι θα εμποδίσει
τους spammers να χρησιμοποιήσουν κι αυτοί κάποιο νέο/εναλλακτικό
πρωτόκολλο, αλλά προφανώς αυτό θα είναι το ζουμί και θα ήθελα να το
διαβάσω. :-)