Re: Αποτυχία εγκατάστασης kubuntu

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Tue Apr 11 20:37:28 EEST 2006

On 4/11/06, Chameleon <cham_gss at hotmail.com> wrote:

> to ekana alla to idio...

Ελπίζω να άφησες ένα κενό μετάξύ noapic και nolapic (να μην έδωσες σαν
option το noapicnolapic). Δοκίμασε με τον ίδιο τρόπο να bootάρεις τον
πυρήνα με pci=noacpi ή acpi=off.
Δες εδώ γενικά για τα διαθέσιμα boot options και τι κάνει το καθένα:

http://www.faqs.org/docs/Linux-HOWTO/BootPrompt-HOWTO.html

Επίσης κοίτα μήπος έχεις κάνει κάνει καμιά "περίεργη" ρύθμιση στο
BIOS... Kάνε από το bios "reset to defaults" και δοκίμασε πάλι να
μπουτάρεις το cd.

Αν δεις οτι δεν τα καταφέρνεις στείλε τα specs του μηχανήματός σου
(Μητρική, BIOS, IDE/SATA κλπ) μήπως κανένας μπορέσει να μαντέψει τι
πάει στραβά.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras