GRUB says - was: Re: Attitude problem

Giannis Papaioannou jhn at aix.meng.auth.gr
Tue Apr 11 17:40:36 EEST 2006

Chameleon wrote:
>> gia to / partition h' estw gia to /boot, nai. kalytera ext3.
>
> to /boot ti einai pali? den eixa tetoio partition!

an 8eleis mporeis na kaneis to /boot ena 3exwristo mikro partition
10-15Mb. mesa sto /boot yparxoun ola ta arxeia pou h 8esh tous sto disko
einai sygkekrimenh. Auto mporeis na to exeis stous prwtous 1024
kylindrous (1 partition dhladh) gia symbatothta me palioteres ekdoseis
lilo/grub. H' kai gia na mporeis na formareis to / se kapoio allo
fylesystem, px an kaneis to systhma sou software raid 1 me reiserfs kalo
einai na afhseis to /boot se ext3 e3w apo to raid.

> to bug brisketai panta sto pio api8ano shmeio...

ti systhma exeis? den exeis dwsei ka8olou specs?

--
JHN