Αποτυχία εγκατάστασης kubuntu

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Tue Apr 11 15:41:52 EEST 2006

Στις Δευτέρα 10 Απρίλιος 2006 23:31, ο/η Chameleon έγραψε:
> μου εμφανίζει τα παρακάτω και κολλάει:
> --------------------------------------
> Uncompressing Linux... Ok, booting the kernel.
> --------------------------------------

ΩΧ! Κακό αυτό...

Όταν είχα δοκιμάσει να βάλω το SuSE στο PC της αδερφής μου, η εγκατάσταση
κολλούσε λίγες γραμμές παρακάτω από τον kernel, και εννοείται πολύ πριν κάνει
mount κάποιο partition. Τελικά προέκυψε πρόβλημα στο memory bus της μητρικής.

Πάρε το CD του SuSE, και από το menu αντί να διαλέξεις installation διάλεξε
εκεί που λέει memory test. Περίμενε και δες αν τυχόν σου βγάζει λάθη!

(Στης αδερφής μου έβγαζε ένα κάρο λάθη, ακόμα και με καινούργια DIMMάκια.
Αναγκάστηκε έτσι να αλλάξει μητρική. Εύχομαι να μη σου βγάλει και σένα, ή αν
σου βγάλει να φταίει μόνο το DIMMάκι.)

Good luck!

Θοδωρής