GRUB says

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Tue Apr 11 15:35:19 EEST 2006

Στις Δευτέρα 10 Απρίλιος 2006 23:16, ο/η Chameleon έγραψε:
> μπα. δεν μου αρεσει.
> θα δοκιμάσω το άλλο.
> θα προσπαθήσω να κάνω resize το NTFS partition στο hdb και να φτιάξω ένα
> partition ext3 στο hdb (hdb1) για να βάλω εκεί το linux.
>
> Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που να κάνει resize NTFS partitions με
> *ασφάλεια*; Καθώς στο hdb έχω *τα πάντα*.
>
> Αρχίζω να πιστεύω οτι το πρόβλημα είναι οτι το partition του linux δεν
> είναι το πρώτο στο δίσκο. Επειδη το έχω ξαναπάθει με Windows 2000 και
> Windows 98. Άλλη εξήγηση δεν υπάρχει.

Κι όμως πρέπει να υπάρχει, γιατί δεν υπάρχει πρόβλημα σε αυτό. Μπορεί να είναι
και τελευταίο στο δίσκο το partition του linux, its ΟΚ. (Παλιότερα θα έπρεπε
να ξεκινάει εντός των πρώτων 1024 κυλίνδρων του δίσκου, αυτό δεν ισχύει
πλέον). Είπαμε, το linux δεν είναι windows, πολλά πράγματα είναι διαφορετικά.

Resize το NTFS partition *νομίζω* οτι το κάνει από μόνο του το YaST (ο
installer και εργαλείο συστήματος του SuSE). Ίσως όμως καλύτερα δοκίμασε το
PartitionMagic (σε Windows), υποτίθεται οτι αυτή είναι η δουλειά του. Αφού η
M$ δεν έχει κοινοποιήσει τις τεχνικές προδιαγραφές του NTFS, πιστεύω δεν
μπορεί να υπάρξει εργαλείο στο linux που να μπορείς να το εμπιστευτείς
απόλυτα (μιας & μιλάμε για πιθανή απώλεια δεδομένων).

Εγώ συνεχίζω πάντως να νομίζω οτι πρέπει να φταίει κάτι στο bios ή κάποιο
antivirus των windows. Δοκίμασε εγκατάσταση στο δεύτερο δίσκο, βάλε εκεί το
grub και μπούταρε από κει. Το grub μπορεί να εκκινήσει τα windows που θα
βρίσκονται στον πρώτο δίσκο.