Re: Αποτυχία εγκατάστασης kubuntu

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Tue Apr 11 01:34:29 EEST 2006

On 4/10/06, Chameleon <cham_gss at hotmail.com> wrote:
> Κατέβασα την τελευταία έκδοση του kubuntu σε dvd.
> το αρχείο που κατέβασα ονομάζεται
> dapper-dvd-i386.iso
> και έχει μέγεθος 3212718080 bytes.
>
> Όταν κάνω boot από αυτό το dvd, και επιλέγω από το menu να φορτώσει το
> kubuntu, το φορτώνει κανονικά από το CD ακριβώς όπως φορτώνεται το
> Knoppix/el. Βέβαια δεν υποστηρίζει ελληνικά/NTFS/Alt-Shift αλλά αυτά
> διορθώνονται αργότερα.
>
> Όταν τώρα πάω να πατήσω
> Install to a Hard Disk ή
> Install in OEM mode
>
> μου εμφανίζει τα παρακάτω και κολλάει:
> [...]

Το σύστημα παγώνει όταν πάει να φορτώσει τον πυρήνα. Στις περισσότερες
ππεριπτώσεις αυτό οφείλεται σε κάποια ασυμβατότητα μεταξύ του BIOS
(και συνήθως του ACPI implemetation της μητρικής σου) και του πυρήνα.

Στην οθόνη που έχει τις επιλογές install to hard disk κλπ. πάτα  F6
και συμπλήρωσε στο τέλος της γραμμής "boot options" τις λέξεις
'noapic', 'nolapic' και πάτα Enter. Ίσως με αυτά τα options καταφέρει
να μπουτάρει ο πυρήνας.

Τέλος εννοείται ότι ΞΕΡΕΙΣ οτι η έκδοση που κατέβασες είναι testing
και όχι stable release, δεν συνιτστάται να την βάλεις σε production
machine μια και μπορεί κάποια πράγματα να μην δουλεύουν ακόμα σωστά ή
να χαλάσουν και να ξαναφτιάξουν μετα από κάποια updates, και ο σκοπός
της είναι να την δοκιμάσουν όσοι επιθυμούν για να εντοπίσουν και να
αναφέρουν σφάλματα ώστε αυτά να διορθωθούν μέχρι το επίσημο release
του Dapper τον Ιούνιο.

Αν δεν θες να κάνεις δοκιμές και να ψάχνεις γιατί δεν δουλεέυει το ένα
ή το άλλο, τότε καλό θα είναι να βάλεις το τελευταίο stable Ubutnu που
είναι το 5.10 ή Breezy Badger.

ΥΓ. Όσον αφορά τις επιλογές για την υποστήριξη γλώσσας στο ubuntu τα
αντίστοιχα πακέτα και ρυθμίσεις εγκαθίστανται εύκολα από τη γραφική
εφαρμογή "Language Selector" μετά την εγκατάσταση, ή αυτόματα με την
επιλογή "Ελληνικών" ως κύρια γλώσσα κατά την Εγκατάσταση.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras