New NVIDIA Drivers 1.0-8756 !!!

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Mon Apr 10 16:35:46 EEST 2006

Giannis Papadopoulos wrote:
> Christos Ricudis wrote:
>
>> Fanis Dokianakis wrote:
>>
>>>     * Added "AddARGBGLXVisuals" X configuration option, so that OpenGL
>>>       applications can render to X Windows' alpha channel.
>>>

>> Ανταργκμπγκλξβιζουαλς. Malista.
>>
>> Kai twra, fantasteite ton Keith Packard ntymeno Mary Poppins na
>> tragoudaei strifogyrizontas :
>>
>> "AddARGBGLXVisuals! Even though the sound of it is something quite
>> atrocious, if you say it loud enough you'll always sound precocious,
>> AddARGBGLXVisuals!"
>>

> Έτσι πως πάμε, σε 10-15 χρόνια θα έχουμε φτάσει σε functions των 100
> χαρακτήρων. Άραγε ποιος compiler θα το υποστηρίξει;

Ma fysika! Ti kalytero apo to syndiasmo twn JAVA coding practices me
Windows Hungarian Notation?

hwnd
getWindowHandlerFromInternalDataStructureDeSerializedThroughASuppliedAbstractAccessorMethod
(internalDataStructure internalDataStructureInstance);

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE