exchange 2003 -linux mail server

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Mon Apr 10 14:00:02 EEST 2006

On Sun, 9 Apr 2006, Project2501a wrote:

> Se poly genikes grammes, server pou na antikatastei to exchange server, oxi,
> ektws kai an exeis 2-3 ebdomades na sthlesi openldap me samba (kalh tyxh, 8a
> keraseis poura otan to teleiwseis, etsi? ;)

Se arketa eidikes grammes omws yparxei! ;-)
http://www.linuxjournal.com/article/6734

einai ena kathara eboriko kai kleistoy kwdika logismiko gia linux alla
den payei na yparxei!

yparxei ki ayto poy thelei na baleis plugin gia to outlook
http://mirror.open-xchange.org/ox/EN/community/

Kati eixe brei kai o Ale3hs o Zavras gia na bazame ws epidei3h sthn
Comdex alla den eimai sigoyros oti epaize me Outlook. Na thymith na psa3w
na brw kana link ;-)