Laptop - HXOS

Vassilis Karavolas vkaravol at vivodinet.gr
Sat Apr 8 13:28:50 EEST 2006

Geia sas

Agorasa ena laptop TURBO X
Kai toy fortvsa to SUSE 10.0
Meta apo kapoies mikres peripeteies me thn karta grafikvn poy arxika den
anoige ola ektos apo ton hxo doyleoyn roloi.

O hxos doyleyei mia xara sta "kataramena ... parathyra $ ara den einai
problhma hardware.

O pyrhnas poy to systhma trexei einai o : 2.6.13-15.8-default

To YAST anagnvrizei mia karta hxoy INTEL 82801FB/FBM/FR/FW/FRW (ICH6 Family)
kai env yposthrizei oti ola einai kala hxos den akoygetai.

Ti exv kanei mexri stigmhs: Esbhsa to arxeio sound afoy to esvsa san sound.old
sto /etc/modprobe.d kai jana ekana  configuration ths kartas alla xvris
apotelesma.

Ekana egkatastash ths teleytaias ekdoshs ths ALSA apo ton Packman.

Epishs ena problhma poy sxetizetai kata th gnvmh moy einai to ejhs. Otan
anoigv to KMix sto desktop poy trexei thn idia dianomh kai kedosh moy anoigei
ena parathyro me 3 dynatothtes (Output, Input, Switches). H kathe dynatothta
exei peripoy 10 koympia. Otan anoigv to KMix sto laptop anoigei mono to
output alla exei mono Line, Microphone, CD, Igain , Digital.

Yparxei kapoios poy eixe to idio problhma kai to elyse h ekane egkatastash se
ena tetoio laptop mias allhs dianomhs Linux kai doyleoyn ola;

Eyaxaristv ek tvn protervn

Vassilis