teleiws dummy

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Apr 7 17:32:15 EEST 2006

On 2006-04-07 17:19, Chameleon <cham_gss at hotmail.com> wrote:

> μπλιάχ

Ακριβώς γι αυτό, επειδή εσύ λες μπλιαχ κι εγώ δε μπορώ να δουλεω
ανθρώπινα χωρίς αυτό το feature, ΕΠΡΕΠΕ να είναι παραμετροποιήσιμο.

Στα X11 περιβάλλοντα *είναι*.  Linux - Windows: 1 - 0.

> Ε, ναι λοιπόν! Δεν γίνεται.

2 - 0, λόγω έλλειψης άλλου ενός χαρακτηριστικού που θα μπορούσε να είναι
επίσης παραμετροποιήσιμο, χωρίς να είναι υποχρεωτικό για όλους ή να
είναι η προκαθορισμένη συμπεριφορά.

> ε;

Σε όλα τα X11 desktops στα οποία δουλεύω το Caps_Lock (που δεν το
χρησιμοποιώ ιδιαίτερα ως "caps lock") γίνεται CTRL key.  Με βολεύει
καλύτερα.

> Παίζουν όμως τα Copy/Paste/Cut = Ctrl-Ins/Shift-Ins/Shift-Del
> από την εποχή της Quick Basic.

Οχι αν το χέρι σου πάει αυτόματα στο λάθος "CTRL".  Αυτομάτως είναι
άκυρα όλα τα keyboard shortcuts που έχουν CTRL μέσα.

> Μάλλον εννοείς τα Home/End?
> ή το C-e κόβει τη γραμμή στο δρομέα;

Ναι, αλλά δεν *θέλω* να κάνει τόσο μεγάλη απόσταση το χέρι μου.

> στο Linux δεν έχει τετοια; (δεν ειρωνεύομαι, άγνοια εκφράζω)

Οχι.  Στο Linux, γενικά, αρκεί να φορτώσεις ένα kernel module σε ένα
πυρήνα που ήδη τρέχει.  Αυτά.  Άντε να θέλει να πειράξεις και καμιά
ρύθμιση στο /etc.  Στο Linux reboot είναι υποχρεωτικό να κάνεις μόνο αν
αλλάξει κάτι πραγματικά ΠΟΛΥ σοβαρό στον πυρήνα.