teleiws dummy

Panagiotis Palias palias at csd.uoc.gr
Fri Apr 7 16:13:28 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:
> Δεν ξέρω ποιος είναι ο Γιώργος παραπάνω, αλλά αν λες για μένα:
>
> Θα έχω τάσεις να σπάσω το μηχάνημα γιατί:
>
>   * Δεν έχει focus on mouse-over σε κανένα παράθυρο
>   * Δε γίνεται ένα παράθυρο να εχει το keyboard focus και να ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ
>     πάνω από όλα τα άλλα

Αυτά τα 2 που αναφέρεις πρώτα λύνονται εύκολα πάντως με το πακέτο tweak UI.
Αλλάζοντας το shell από explorer σε blackbox τα πράγματα γίνονται ακόμα
πιο εύκολα για multiple desktops (κάτι ακόμα που ξέχασες να αναφέρεις
(οι λύσεις της nvidia και των powertoys είναι απαράδεκτες)) focus on
mouse-over κλπ.