teleiws dummy

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Apr 7 13:12:34 EEST 2006

On 2006-04-07 01:12, Panagiotis Atmatzidis <p.atmatzidis at gmail.com> wrote:
> Ε όχι ρε παιδιά. Δεν είπαμε να βάλεις έναν προγραμματιστή να κάνει τα
> χίλια μύρια σε μια μέρα σε EXCELL, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι ο Γιώργος
> π.χ. θα δυσκολευτεί τόσο πολύ άμα του ζητήσουν να δουλέψει σε περιβάλλον
> windows.

Δεν ξέρω ποιος είναι ο Γιώργος παραπάνω, αλλά αν λες για μένα:

Θα έχω τάσεις να σπάσω το μηχάνημα γιατί:

  * Δεν έχει focus on mouse-over σε κανένα παράθυρο
  * Δε γίνεται ένα παράθυρο να εχει το keyboard focus και να ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ
    πάνω από όλα τα άλλα
  * Το CTRL είναι σε λάθος θέση
    + Δεν παίζει κανένα από τα γνωστά copy/paste shortcuts
  * Δεν έχει πουθενά στο desktop Emacs-like key bindings
    + Δεν παίζει το C-a στα πεδία εισαγωγής κειμένου ως πλήκτρο για
      μετακίνηση στην αρχή της γραμμής
    + Δεν παίζει το C-e ως end-of-line
    + Δεν παίζει το C-k (cut), το C-y (paste)
  * Μου τη σπάει να κάνω restart επειδή κάποιος παπάρας έγραψε το driver
    για το USB mouse έτσι που να απαιτεί restart
  * Το wireless support των Windows είναι για τρελά γέλια.  Κάθε driver
    υλοποιεί ένα δικό του 802.11 layer, με αποτέλεσμα κάτι που ήξερες
    ότι 'παίζει' με την DLink DWL-650 σου να μην παίζει με καμία παναγία
    με την Cisco Aironet που έτυχε να έχεις σήμερα.
  * κλπ. κλπ. κλπ.

Θα δυσκολευτώ κάπως.  Ίσως για κάποια από αυτά να βρω και κάποιο LEET
H4CK σε κάνα Google search, το οποίο -- εν μέρει -- διορθώνει τις
μαλακίες του ίδιου του λειτουργικού, αλλά θα γίνω απίστευτα γρήγορα ένας
απίστευτα σπαστικός γκρινιάρης.