teleiws dummy

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Fri Apr 7 01:12:57 EEST 2006

Giannis Papaioannou wrote:

> koita, posa xronia eipes pws eisai programmatisths se periballon
> windows? 10? 15? perimene kai kana dyo xronakia na ma8eis pente pragmata
> gia to linux/unix. oi perissoteroi windowades nomizoun pws ta 3eroun ola
> kai otan trwne ta moutra tous sthn prwth egkatastash linux tous ftaiei
> to teleutaio.
>
> opws swsta eipe enas gnwstos mou otan arxise na ma8ainei gia to linux
> enw htan xronia epaggelmatias se windows efarmoges: "einai san na
> ma8aineis gia tous H/Y apo thn arxh". mporei na mhn petyxeis ta panta
> [...]

Ε όχι ρε παιδιά. Δεν είπαμε να βάλεις έναν προγραμματιστή να κάνει τα
χίλια μύρια σε μια μέρα σε EXCELL, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι ο Γιώργος
π.χ. θα δυσκολευτεί τόσο πολύ άμα του ζητήσουν να δουλέψει σε περιβάλλον
windows. Οι περισσότερες έννοιες είναι οι ίδιες απλώς γίνονται
διαφορετικά (π.χ. file permissions, firewall configuration, network
configuration, hostname configuration, services configuration, policy,
etc) αλλά η λογική είναι η ίδια. Στην τελική θα πάρει ένα βιβλίο(αν δεν
φτάνει το οn line documentation), το ίδιο ισχύει και με τον Χρίστο
(Ρικούδη) ή άλλους επαγγελματίες. Μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα δεν είναι
δα και τόσο τραγικά δύσκολο, ούτε κάτι που δεν έχει κάνει ποτέ κανείς
άλλος. Μια λογική είναι άμα μπεις μια φόρα μετά τέλιωσες. Τουλάχιστον
για τις βασικές εργασίες... τις οποίες αναφέραμε.

ps. βγάλε αυτήν την NOSPAM μαλακ*α σε *παρακαλώ* *πολύ* από το email σου!