teleiws dummy

Chameleon cham_gss at hotmail.NOSPAM.com
Sun Apr 2 19:17:16 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Αρχήδια μπλε με γέμιση πραλίνα φουντουκιού από το παράρτημα του Τερκενλή
> στο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
>
> Για παράδειγμα: Εχεις δει ποτέ παππού να παλεύει με τα custom widgets
> του Nero Burning Rom launcher?  Δεν είναι ιδιαίτερα χαρούμενο θέαμα :P
>
> Ο Bill έχει αποτύχει παταγωδώς να φτιάξει κάτι που θα μπορεί άνετα να το
> χρησιμοποιεί η γιαγιά μου.

Ένας παππούς μάλλον θα τα εύρισκε πιο εύκολα στο linux απο ότι εγώ. Έχει
να κάνει με τις απαιτήσεις του καθενός.

Εγώ θέλω με το που θα πάω στο linux να είμαι το δυνατόν συντομότερο, το
ίδιο ή και περισσότερο παραγωγικός από τα Windows.

(Αν και εδώ που τα λέμε, αν πας να εγκαταστήσεις την αγγλική έκδοση των
WinXP και δεν προσέξεις, τα ελληνικά ονόματα αρχείων θα εμφανίζονται
αλαμπουρνέζικα. Μάλλον γι' αυτό τώρα τα σώζουν σε UC16 στο NTFS.)

Η ερώτηση είναι γιατί στέλνετε και email μαζί με αυτό το post εδώ;
Είναι πολιτική του newsgroup για να τα βλέπω πιο γρήγορα;