teleiws dummy

Theodoros V. Kalamatianos thkala at softlab.ece.ntua.gr
Sat Apr 1 23:45:41 EEST 2006

On Sat, 1 Apr 2006, Costas Barakitis wrote:

> Me to simpa6io re palikari alla esy sto introduction eipes pws eisai
> developer. Developer kai na variesai na diavazeis faqs einai kapws
> oksymwro. Den ginetai apo th mia na 6ewreis normal na diavazeis thn
> online ekdosh tou MSDN ki oxi documentation gia ena leitourgiko.

Proswpika nomizw oti to olo thread ekselissetai se ena prwtapriliatiko
asteio prwths (no pun inteneded) taksews. Tha htan kalytera na to
xeiristoume ws tetoio, giati to na prospatheis na ekshghseis giati einai
paralogo to na arneitai kaneis na diavasei to documentation se ena agnwsto
systhma nomizw oti einai adynaton, an den to exei hdh katalavei monos tou.

Fantasteite na tou elege kaneis na diavasei ton phgaio kwdika - pou sto
katw-katw einai kai h pio akrivhs tekmhriwsh pou yparxei :-)