teleiws dummy

Chameleon cham_gss at hotmail.NOSPAM.com
Sat Apr 1 23:55:31 EEST 2006

Costas Barakitis wrote:

> Twra 6a me peis kakopisto, alla exw thn ais6hsh pws 6es na pas sto Linux
> gia to tsampa ths ypo6eshs...

προφανώς
για ποιόν άλλο λόγο να εγκαταλείψω ένα πιο εύχρηστο λειτουργικό σύστημα
για να παω σε ενα πιο δύσχρηστο;

Τα Windows βέβαι δεν είναι τόσο ασφαλή όσο το linux αν και τόσο άσχετος
που είμαι εγώ στο linux, είχα βάλει κάποτε τον λογαριασμό του root χωρίς
password και είχα στήσει (απο default το έκανε η διανομή) secure shell.
Καλό ε! Ευτυχώς που λόγο ασχετοσύνης δεν μπορεσα να συνδεθώ ποτέ στο
Internet!

Περιτό να πω οτι ακόμα και τώρα χρησιμοποιώ μόνο το λογαριασμό του root
και κανέναν άλλο επειδή ξεχνάω την εντολή που αλλάζει λογαριασμούς. Η su
δεν είναι αν θυμάμαι καλά; Αν και τώρα... su ... μηπως βγαίνει από το
supervisor; Μήπως δεν αλλάζει από χρήστη σε χρήστη αλλα από χρήστη σε
root; Πάλι μου μπήκαν ιδέες...

το post κάνει για ανέκδοτο!