teleiws dummy

Chameleon cham_gss at hotmail.NOSPAM.com
Sat Apr 1 23:39:41 EEST 2006

Christos Nouskas wrote:

> http://freshmeat.net/search/?q=video+edit&section=projects

>  Προς chameleon (how fit):
>  Επίσης πάω στοίχημα ότι δεν έχεις δώσει φράγκο για ΚΑΝΕΝΑ από τα παραπάνω
> εμπορικά προγράμματα που αναφέρεις... Ούτε και έστειλες μήνυμα σε κάποια
> windoz λίστα προκειμένου να μάθεις ποιό είναι το καλύτερο ocr ή video
> viewing/editing/whatever πρόγραμμα, παρεκτός ίσως για να βρείς το ed2k
> link και να το κατεβάσεις.

Ήξερα ποιο είναι το καλύτερο OCR πρόγραμμα για Windows.
Επισκέπτομαι περιοδικά τη σελίδα του π.χ. FineReader και μόλις δώ νεα
έκδοση τρέχω σφαίρα στο search του eDonkey. Είναι πολύ σημαντικό ειδικά
για OCR πρόγραμμα να έχεις την τελευταία έκδοση. Για το Nero π.χ. δεν με
απασχολεί η τελευταία έκδοση γιατί το να γράφω DL DVDs το κάνει και η
προτελευταία.
Επειδή όμως η έρευνα που κάνει η ABBYY στο FineReader δεν έχει καταφέρει
να διαβάσει ακόμα χειρόγραφο, έχει περιθώρια βελτίωσης, άρα πρέπει πάντα
να έχω την τελευταία έκδοση.

Δεν ξέρω αν εσείς έχετε όλα τα εμπορικά σας πακέτα πρωτότυπα αλλά εγώ
δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ και δε σκοπεύω να το αλλάξω. Μόνο όταν εμφανίζονται
open-source παρόμοια προγράμματα, μόνο τότε σουτάρω τα εμπορικά. Π.χ.
δεν έχω MS Office στον υπολογιστή μου γιατί με υπερκαλύπτει το
OpenOffice. Σούταρα π.χ. το WinRAR γιατί με υπερκαλύπτει το 7-zip.
Σούταρα το Adobe Acrobat επειδή το αντικατέστησα με το PDF Creator +
Adobe Acrobat Reader. Έπειτα τον Adobe Acrobat Reader (παρότι free) τον
αντικατέστησα με το Foxit (κι αυτό free αλλά ΠΟΛΥ μικρό και ΠΟΛΥ ελαφρύ)

Μπορεί να είμαι λίγο κυνικός, αλλά είμαι ειλικρινής.

Για την ακρίβεια, το 5,44658458567%

ας μην παμε για flame.