teleiws dummy

Chameleon cham_gss at hotmail.NOSPAM.com
Sat Apr 1 22:34:44 EEST 2006

Fanis Dokianakis wrote:
>>> ekiga gaim2 klp klp
>> to gaim den yposthrizei. gaim exw se windows.

>>> wget, pavuk
>> to wget allazei ta links twn html ama einai URL se URI? Amfiballw poly.
>
> wget --convert-links -r

Ouaou!

> http://den.tha.kano.ton.exypno.xwris.na.diavasw.ta.man.pag.es/ -o outputdir/

>>> yparhoun emporika ocr gia linux alla kai merika opensource (gocr)
>> 8a balw linux kai 8a exw emporika paketa? e oxi da.
> tote kane peirateia sta win

>>> openoffice, ps2pdf, htmldoc klp klp klp
>> OpenOffice exw se Windows kai malista xwris MS Office.
>> To OpenOffice den einai driver ektypwth. Anyway, den einai poly
>> aparaithto programma to PDF Creator.
>
> Gia na sou lysw thn aporia perissotero, para polloi xrhstes (oi pio polloi
> sta windows) xeroun na kanoun pdf xwris thn xrhsh emporikwn programmatwn
> me mia open source efarmogh pou legete ghostscript, rwta mia opoiadhpote
> grammatea se mia panepisthmiakh sxolh...

giati, to PDF Creator einai kleistou kwdika kai emporiko?
(An kai nomiza oti den yparxei port tou ghostscript gia Windows. Twra
3erw. Thanks)

>>> eclipse, kai polla alla opensource kai emporika
>> 8a balw linux kai 8a exw emporika paketa? e oxi da.

>> Wine ypo8etw?
>>
> To avidemux einai pio konta sto virtaldub, alla poly protimoun to kino,
> cinellera kai kapia alla.

>>> sox

>>> xine, mplayer, totem, powerdvd (an den to ixeres to powerdvd yparhei kai
>>> gia linux)
>> 8a balw linux kai 8a exw emporika paketa? e oxi da.
> den sou eipe kati tetoio kanenas.

>>> acidrip, dvdrip, dvdwizard kai polla alla

>>> ksubtitleripper, subtitleripper

>>> ksubtile (kai pos to legan ekeino to programmataki pou mou eihe dijei
>>> ena paidi sto hellug, java...)

>>> LOL!!!
>> Sta Windows einai o kalyteros (kat eme) player.
>> Yposthrizei polla format me build-in support.

>>> opoiodhpote frontend tou mencoder, h to vlc

>>> xawtv, tvtime kai alla polla

>>> polla alla den mou erhete kanena...

>>> gdb kai frontends

>>> man elf ldq
>> twra poy to efere h koubenta: To man pisteuw oti prepei na katargh8ei
>> kai na ginei html. H estw na yparxei se dyo ekdoseis mesw enos eidos
>> server (kai web server mas kanei): man gia consola kai man gia browser
>> se periballon X. Alla oposdhpote HTML. To parapanw systhma diaxwrizei ta
>> dedomena (keimeno - eikones - otidhpote) apo thn emfanish. Etsi einai to
>> swsto. Ti parapanw exei to man format apo to html. Mhn anyshxeis. Den
>> xreiazetai na 3anagrafei olo to keimeno. Me enan poly aplo kai mikro se
>> kwdika metatropea mporei to man na ginei san to MSDN ths Microsoft.
>>
> H bohtheia tou kde yposthrizei ta manpages, des to prin sxoliaseis.

exeis dikio

>>> opoiodhpote ajioprepes IDE

>>> ean enoeis se wince (ektos apo java) oxi
>> outs!
>> An 3erw kala, h Java poy exei bgei gia Pocket PC einai to MIDP 2.
>> Auto einai poly ypotypwdes gia ta symerina PDA. Oute resize eikones den
>> kanei.
>>
> Kai epeidh me ekanes na psajw sto google...
> IDOY GNU/WINCE !!!!!! (den einai prwtapriliatiko)

swstos. auto eleipe re gmt. Na mhn mporeis na programatiseis PDA apo linux.

> <quote>
> As most of you know, the Microsoft compilers for Windows CE are in a
> truly terrible state.
>
> If you're tired of missing functions, lack of POSIX compliance, and
> rotten performance,
> then GNUWINCE is for you.
>
> GNUWINCE provides GCC with C/C++ and GCJ support. Additionally, the
> package provides
> a small shell (ush), and rlogin and ftp daemons. The compilers are
> hosted on X86 Linux,
> e.g. RedHat 8.0+.
>
> If you need to do *serious* development for Windows CE, GNUWINCE can
> deliver where the
> Microsoft tools cannot. Give it a shot - you'll be glad you did.
>
> Our GNUWINCE system transforms PocketPC as well as CE.NET 4.x into a
> ussable system.
> CE developers need no longer suffer.
> </quote>
> http://www.atomiser.org/

OYAOY!

>>> /lib:/usr/lib:/usr/local/lib kai sto LD_LIBRARY_PATH
>> ta directory ta katalaba. to LD_LIBRARY_PATH mallon einai kapoio record
>> se kapoio configuration file? Poio?
>>

> Metavlhth perivallontos einai...

xm... endiaferon. allazei kai xwris reload dhladh. apo kapou den prepei
na fortwnei? (telws pantwn. auto gia thn wra mou einai axrhsth plhroforia)

>>> Comments:
>>>
>>> me sygxwreis alla ektos oti eisai poly tempelhs kai den kathises na
>>> diavaseis oute ena doc (dikaiologeite en merei apo thn idiothta sou)
>>> pas kai vazeis oti kolodianomi sou dinoun h sou gyalizei to mati..
>> profanws, den epele3a sthn tyxh. rwthsa ena filo mou pou asxoleitai
>> dekaetia me linux. Sthn arxh mou edwse to Slackware alla den mou ekane
>> epeidh den htan poly filiko kai den eixe (tote - den 3erw twra) eukolh
>> egkatastash kai apegkatastash programmatwn. tou eipa "8elw ena linux gia
>> totally dummies kai oso ginetai pio filiko" kai mou edwse to Madriva kai
>> meta to Scientific.
>>

> Dokimase to OPENSUSE kai to UBUNTU LINUX

Euxaristw.

>>> pao stoixima oti oute to faq tou SL (scientific linux) de diavases.
>> Profanws. Giati na xreiazetai na diabaseis faq gia na kaneis mia
>> egkatastash enos neou kai agnwstou leitourgikou? Den zhthsa na ekto3eysw
>> pyraulo sto diasthma.
>>
> Ayto einai oxymoro etsi?
>
> Fanis

Ta post sou ta exw ektypwsei. (an egkatasthsw 3ana Linux, den einai poly
sigoyro oti 8a mporesw na ta anoi3w ;-) opote eipa na ta exw se kati
ektos ypologisth!)

Eyxaristw poly.
Elpizw na ta kataferw kalytera ayth th fora.

An kataferw