teleiws dummy

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Sat Apr 1 16:55:23 EEST 2006

On Sat, Apr 01, 2006 at 04:07:32PM +0300, Chameleon wrote:
> >> - Audio or/and Video conference
> > ekiga gaim2 klp klp
>
> to gaim den yposthrizei. gaim exw se windows.
>
> >> - WinHTTrack (antigrafh plhrhs istoselidas ->local)
> > wget, pavuk
>
> to wget allazei ta links twn html ama einai URL se URI? Amfiballw poly.

wget --convert-links -r
http://den.tha.kano.ton.exypno.xwris.na.diavasw.ta.man.pag.es/ -o outputdir/

> >> - OCR FineReader (kala! ama yparxei kalos antikatastaths me ellhnika sas
> >> proskynaw!)
> > yparhoun emporika ocr gia linux alla kai merika opensource (gocr)
>
> 8a balw linux kai 8a exw emporika paketa? e oxi da.
tote kane peirateia sta win

> >> - PDF Creator (driver gia ektypwth poy e3agei arxeio PDF)
> > openoffice, ps2pdf, htmldoc klp klp klp
>
> OpenOffice exw se Windows kai malista xwris MS Office.
> To OpenOffice den einai driver ektypwth. Anyway, den einai poly
> aparaithto programma to PDF Creator.

Gia na sou lysw thn aporia perissotero, para polloi xrhstes (oi pio polloi
sta windows) xeroun na kanoun pdf xwris thn xrhsh emporikwn programmatwn
me mia open source efarmogh pou legete ghostscript, rwta mia opoiadhpote
grammatea se mia panepisthmiakh sxolh...

> >> - Visual Studio GUI (h apla enas tabbed editor me syntax-highlighting.
> > eclipse, kai polla alla opensource kai emporika
> 8a balw linux kai 8a exw emporika paketa? e oxi da.

> >> - Virtual Dub Mod
>
> Wine ypo8etw?

To avidemux einai pio konta sto virtaldub, alla poly protimoun to kino,
cinellera kai kapia alla.

> >> - BeSweet
> > sox
> >
> >> - PowerDVD
> > xine, mplayer, totem, powerdvd (an den to ixeres to powerdvd yparhei kai
> > gia linux)
>
> 8a balw linux kai 8a exw emporika paketa? e oxi da.
den sou eipe kati tetoio kanenas.

> >> - SmartRipper
> > acidrip, dvdrip, dvdwizard kai polla alla
> >
> >> - SubRip
> > ksubtitleripper, subtitleripper
> >
> >> - SubtitlesEditor
> > ksubtile (kai pos to legan ekeino to programmataki pou mou eihe dijei
> > ena paidi sto hellug, java...)
> >
> >> - MediaPlayerClassic
> > LOL!!!
>
> Sta Windows einai o kalyteros (kat eme) player.
> Yposthrizei polla format me build-in support.

> >> - DVD2AVI
> > opoiodhpote frontend tou mencoder, h to vlc
> >
> >> - exw PinnaclePCTV. Yparxei programma gia na blepw thleorash sto Linux?
> > xawtv, tvtime kai alla polla
> >
> >> - MatroskaMuxer
> > polla alla den mou erhete kanena...
> >
> >> Gia programmatismo:
> >> - Debugger/Dissasembler san ton OllyDbg gia Win32
> > gdb kai frontends
> >
> >> - Specification gia ola ta native binary toy linux (opws p.x. to PE/NE
> >> File Format gia ta Windows)
> > man elf ldq
>
> twra poy to efere h koubenta: To man pisteuw oti prepei na katargh8ei
> kai na ginei html. H estw na yparxei se dyo ekdoseis mesw enos eidos
> server (kai web server mas kanei): man gia consola kai man gia browser
> se periballon X. Alla oposdhpote HTML. To parapanw systhma diaxwrizei ta
> dedomena (keimeno - eikones - otidhpote) apo thn emfanish. Etsi einai to
> swsto. Ti parapanw exei to man format apo to html. Mhn anyshxeis. Den
> xreiazetai na 3anagrafei olo to keimeno. Me enan poly aplo kai mikro se
> kwdika metatropea mporei to man na ginei san to MSDN ths Microsoft.

H bohtheia tou kde yposthrizei ta manpages, des to prin sxoliaseis.

> >> - Ena Gui gia na ftiaxnw makefiles (ti sto kalo? me to xeri 8a ta kanw?
> >> Einai bebaia poly pio custom me to xeri, alla 8a xreiastw to custom 1
> >> stis 20)
> > opoiodhpote ajioprepes IDE
> >
> >> - to antistoixo tou link kai tou lib
> >> - Mporw na programmatisw gia pocket PC se linux?
> > ean enoeis se wince (ektos apo java) oxi
>
> outs!
> An 3erw kala, h Java poy exei bgei gia Pocket PC einai to MIDP 2.
> Auto einai poly ypotypwdes gia ta symerina PDA. Oute resize eikones den
> kanei.

Kai epeidh me ekanes na psajw sto google...
IDOY GNU/WINCE !!!!!! (den einai prwtapriliatiko)
<quote>
As most of you know, the Microsoft compilers for Windows CE are in a
truly terrible state.

If you're tired of missing functions, lack of POSIX compliance, and
rotten performance,
then GNUWINCE is for you.

GNUWINCE provides GCC with C/C++ and GCJ support. Additionally, the
package provides
a small shell (ush), and rlogin and ftp daemons. The compilers are
hosted on X86 Linux,
e.g. RedHat 8.0+.

If you need to do *serious* development for Windows CE, GNUWINCE can
deliver where the
Microsoft tools cannot. Give it a shot - you'll be glad you did.

Our GNUWINCE system transforms PocketPC as well as CE.NET 4.x into a
ussable system.
CE developers need no longer suffer.
</quote>
http://www.atomiser.org/

> >> - Pou sthn eyxh briskontai oi biblio8hkes, oi antistoixes twn *.lib sta
> >> Windows? ("a" legontai sto linux?)
> > /lib:/usr/lib:/usr/local/lib kai sto LD_LIBRARY_PATH
>
> ta directory ta katalaba. to LD_LIBRARY_PATH mallon einai kapoio record
> se kapoio configuration file? Poio?

Metavlhth perivallontos einai...

> > Comments:
> >
> > me sygxwreis alla ektos oti eisai poly tempelhs kai den kathises na
> > diavaseis oute ena doc (dikaiologeite en merei apo thn idiothta sou)
> > pas kai vazeis oti kolodianomi sou dinoun h sou gyalizei to mati..
>
> profanws, den epele3a sthn tyxh. rwthsa ena filo mou pou asxoleitai
> dekaetia me linux. Sthn arxh mou edwse to Slackware alla den mou ekane
> epeidh den htan poly filiko kai den eixe (tote - den 3erw twra) eukolh
> egkatastash kai apegkatastash programmatwn. tou eipa "8elw ena linux gia
> totally dummies kai oso ginetai pio filiko" kai mou edwse to Madriva kai
> meta to Scientific.

Dokimase to OPENSUSE kai to UBUNTU LINUX

> > pao stoixima oti oute to faq tou SL (scientific linux) de diavases.
>
> Profanws. Giati na xreiazetai na diabaseis faq gia na kaneis mia
> egkatastash enos neou kai agnwstou leitourgikou? Den zhthsa na ekto3eysw
> pyraulo sto diasthma.

Ayto einai oxymoro etsi?

Fanis