teleiws dummy

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Sat Apr 1 15:29:52 EEST 2006

On Sat, Apr 01, 2006 at 01:48:44PM +0300, Chameleon wrote:
> - Magenta Polylexicon (gia ayto to programma, prospa8hsa na spasw thn
> kwdikopoihsh twn data files me dissasembler gia na ftia3w ena paromoio
> le3iko alla cross-platform, alla apetyxa - krima)
mesw wine, alla kai kati allo yparhei

> - Nero (o antikatastaths na grafei ola ta format DVD/CD - den me
> endiaferei na exei epe3ergasia hxoy kai video kai tetoies mlks)
k3b

> - Audio or/and Video conference
ekiga gaim2 klp klp

> - Ultra ISO (programma poy na anoigei DVD/CD images kai na ta kanei kai
> edit)
loop device

> - Daemon Tools (yparxei ayto gia linux?)
loop device

> - WinHTTrack (antigrafh plhrhs istoselidas ->local)
wget, pavuk

> - OCR FineReader (kala! ama yparxei kalos antikatastaths me ellhnika sas
> proskynaw!)
yparhoun emporika ocr gia linux alla kai merika opensource (gocr)

> - PDF Creator (driver gia ektypwth poy e3agei arxeio PDF)
openoffice, ps2pdf, htmldoc klp klp klp

> - Visual Studio GUI (h apla enas tabbed editor me syntax-highlighting.
eclipse, kai polla alla opensource kai emporika

> - Virtual Dub Mod

> - BeSweet
sox

> - PowerDVD
xine, mplayer, totem, powerdvd (an den to ixeres to powerdvd yparhei kai
gia linux)

> - SmartRipper
acidrip, dvdrip, dvdwizard kai polla alla

> - SubRip
ksubtitleripper, subtitleripper

> - SubtitlesEditor
ksubtile (kai pos to legan ekeino to programmataki pou mou eihe dijei
ena paidi sto hellug, java...)

> - MediaPlayerClassic
LOL!!!

> - DVD2AVI
opoiodhpote frontend tou mencoder, h to vlc

> - exw PinnaclePCTV. Yparxei programma gia na blepw thleorash sto Linux?
xawtv, tvtime kai alla polla

> - MatroskaMuxer
polla alla den mou erhete kanena...

> Gia programmatismo:
> - Debugger/Dissasembler san ton OllyDbg gia Win32
gdb kai frontends

> - Specification gia ola ta native binary toy linux (opws p.x. to PE/NE
> File Format gia ta Windows)
man elf ldq

> - Ena Gui gia na ftiaxnw makefiles (ti sto kalo? me to xeri 8a ta kanw?
> Einai bebaia poly pio custom me to xeri, alla 8a xreiastw to custom 1
> stis 20)
opoiodhpote ajioprepes IDE

> - to antistoixo tou link kai tou lib
> - Mporw na programmatisw gia pocket PC se linux?
ean enoeis se wince (ektos apo java) oxi

> - Pou sthn eyxh briskontai oi biblio8hkes, oi antistoixes twn *.lib sta
> Windows? ("a" legontai sto linux?)
/lib:/usr/lib:/usr/local/lib kai sto LD_LIBRARY_PATH

> - Ta so einai san ta DLL twn Windows? xreiazontai kai "a" gia na kaneis
> link me ayta h ginetai apey8eias? Ki an den yparxoyn sto sygkekrimeno
> systhma ta so?

> - Otan 8elw na egkatasthsw mia biblio8hkh gia na thn blepei o gcc, poy
> prepei na thn balw?

> - Yparxei kanenas installerCreator san ton NSIS sto linux? (Pou na mhn
> einai Java-oeidhs opws p.x. o izPack)
polloi

> - Kai to shmantikotero apo ola: Yparxei kati san to MSDN sto Linux?
> Programmatisths xwris anoixta 5-6 documentations einai MHDEN.

gia kathe glwssa einai diaforetika alla apo documentation yparhoun
tonnoi.

> Problhmata egkatastasewn Linux pou antimetwpisa anepityxws mexri twra:
> (aforoun diaforetikes dianomes, apo liga problhmata se ka8e dianomh)
> - O pyrhnas den yposthrize e3arxhs NTFS (estw R/O) support. Ma nomizoun
> oti 3erw ti na grapsw gia na kanw compile ton pyrhna?
peta to ntfs

> - Den mporousa na grapsw ellhnika sthn consola ektos ki an fortwna prwta
> to KDE
diavase ta arxeia tis listas kai tis odhgies egkatastashs ellhnikvn

> - Eblepa to NTFS/FAT partition me ta ellhnika onomata akatalabistika.
vlepe panw

> - Den mou anagnwrize oles tis syskeyes (kala auto den einai spoudaio,
> arkei na mhn einai h karta diktyou)
comment argotera

> - Den doulebe h allagh plhktrologiou me ton syndiasmo plhktrwn.
comment argotera

> - Den eixe gui "pros8afairesh programmatwn" (ma einai mlks?)
comment argotera

> - Ma giati den bgazoyn mia DVD ekdosh ths dianomhs tous? Prepei na exw 4
> CDs gia to Scientific Linux? Prospa8hsa na ta kanw DVD alla kati phge
> straba kai enw egine bootable, mou elege "bale to 2o CD" - 8a mas
> trellaneis?! Onoma CD koitaei gia na dei an alla3a CD? Oxi to an leipei
> to arxeio h oxi?
comment argotera

> Kai merika pou mou th dwsan
> - Mou 3ekinouse apey8eias KDE (grrrrrrrrrrrrrrr.... 8elw consola)
> - Mou emfanize grafika sto grub (grrrr.....)
> - Oi Ellhnikes grammatoseires htan gia ton ...., alla akoma ki an
> epairna aytes twn Windows den h3era pou na tis balw.

> POLY KRISIMO
> Ti na kanw gia na trexw programmata Windows se Linux?
> yposthri3h DirectX? (estw 7)
wine

Comments:

me sygxwreis alla ektos oti eisai poly tempelhs kai den kathises na
diavaseis oute ena doc (dikaiologeite en merei apo thn idiothta sou)
pas kai vazeis oti kolodianomi sou dinoun h sou gyalizei to mati..

pao stoixima oti oute to faq tou SL (scientific linux) de diavases.
giati ean to diavazes tha evlepes oti den einai katallilo gia thn
douleia pou to thes. Einai ena experimental port tou RHEL kai o monos
logos gia na to xrhsimopoieiseis einai gia na trejeis emporika rpms
compatible me RHEL, otidhpote allo leei oti ehei to ehoun kai oles oi
ypoloipes dianomes.

Apla to linux einai diaforetiko, DEN EINAI WINDOWS OUTE PROSPATHEI NA GINEI...

Fanis