Re: HTML-only ìçíýìáôá

Stavros Giannouris stavrosg2002 at freemail.gr
Fri Sep 30 13:44:55 EEST 2005

Giannis Papadopoulos wrote:

>Giorgos Keramidas wrote:
>

>>On 2005-09-30 09:57, "Nick Demou (enLogic)" <ndemou at enlogic.gr> wrote:
>>

>>>Συγνώμη και πάλι αλλά από ότι φένεται το Thunderbird δεν είναι τόσο
>>>υπάκουω στην επιλογή "when sending email to the following domains format
>>>it as plain text : ...lists.hellug.gr" [...]
>>>Και μην το συζητάτε καν για να τους εξηγήσεις τα πλεονεκτήματα του
>>>plain-text (ειδηκά όταν από τους περισότερους πέρνω τουλάχιστον μια φορά
>>>το μήνα και κάποιο εμαιλ με το φοβερό και τρομερό winmail.dat)
>>>

>>Φτου ρε γμτ.  Συνδυασμός από bugs.  Bug σε πρόγραμμα και bug σε
>>ανθρώπινη σκέψη...  Πανέμορφα :)
>>

>feature είναι.

Nai. Opws otan moy esteile enas filos ena e-mail xwris subject kai ena
``Geia, ti kaneis????????''
mesa, se xrwma keramidi, grammatoseira 36 stigmwn kai mple background.

Otan ton rwtisa argotera mipws ithele na me tyflwsei kai to ekane afto,
i apantisi itan ``Fainotan wraio
ston editor tou hotmail'' ...

BAD BUG! KILL! KILL! KILL!
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ†ÛiÿÿðÃß­ç¦j)ÿ‚¿ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿøm¶Ÿÿÿ0ýúÞzf¢—ø+ýúÞy隊[®øœyú+¶†­ç¤þÊ^jH§