[Ελαφρώς OT] Ξενικές λέξεις και γένη

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Fri Sep 30 12:32:41 EEST 2005

Michael Iatrou wrote:

> Χμ, τελικά ποιό από τα δύο είναι το σωστό; Ή έστω το πιο σωστό;
>
> Μου φαίνεται, χωρίς να θυμάμαι ακριβώς τον κανόνα, ότι οι ξένες λέξεις πρέπει
> να μεταφέρονται πάντα σε ουδέτερο γένος.

Αν θυμάμαι καλά, αυτό ισχύει για τις νεο-εισαγόμενες λέξεις. Υπάρχουν
πολλές ξένες λέξεις που λόγω της πολυετούς παρουσίας τους έχουν
αποκτήσει γένος. Επίσης έχουν πάθει το ίδιο κάποιες λέξεις που μοιάζουν
να έχουν κατάληξη ελληνικής λέξης π.χ. η κάμερα.

Βέβαια θα πει κανείς ότι λέμε η distro μερικές φορές, αλλά τέλος πάντων.

Φυσικά το στυλό είναι και θα παραμείνει ουδέτερο.

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr