plain-text emails in Thunderbird

Φρίξος Κοψαχείλης tachyon at vivodinet.gr
Fri Sep 30 10:36:24 EEST 2005

O/H Nick Demou (enLogic) έγραψε:
> Προσπαθώ να βρω τρόπο στo Thunderbird να κάνω compose emails by default
> in plain-text αλλά όταν θέλω να το γυρίζω σε html και ... δεν τα
> κατάφερα!!!
>
> Οι μόνες επιλογές που βρήκα είναι οι παρακάτω δυο που όμως αμφότερες
> έχουν  από ένα μεγάλο μειονέκτημα:
>    1) να κάνεις uncheck στις ιδιότητες του account σου το "compose html
> emails"
>          δουλέυει αλλά ... από εκεί και πέρα είναι *αδύνατο* να γράψεις
> html!!! (το format μενού από όπου επιλέγεις το format του email
> εξαφανίζετε!)
> [...]
Στο ίδιο πλαίσιο διαλόγου σου δίνει τη δυνατότητα να επιλέξεις domains
που δέχονται σκέτο κείμενο και domains που δέχονται HTML. Η επιλογή (2)
που αναφέρεις υπάρχει ώστε όταν στο σύνολο των παραληπτών που ορίζεις
υπάρχουν και από τις δύο...φυλές, να σε ρωτάει το σύστημα τι να κάνει.
Απλά βάλε στο plain text domains (έτσι δεν το λέει?) το hellug.gr

ps

και...μόρφωσε τους γνωστούς σου :)))

--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis