HTML-only μηνύματα

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Fri Sep 30 09:57:49 EEST 2005

Συγνώμη και πάλι αλλά από ότι φένεται το Thunderbird δεν είναι τόσο
υπάκουω στην επιλογή "when sending email to the following domains format
it as plain text : ...lists.hellug.gr"
Φαντάζομε ότι μάλλον δεν ελέγχει το cc: αλλά μόνο το to:
Θα δοκιμάσω να βάλω default το plain text στην αποστολή και ελπίζω να
μην έχω πάλι ένα σωρό φίλους και συνεργάτες να κάνουν χαζές ερωτήσεις
για τον λόγο που τα email μου φένονται έτσι "περίεργα" ή "στεγνά" ή "σαν
λογιστική εκτύπωση" ή ότι άλλο χαρακτηρισμό μπορεί να βάλει ο νους σας.
Και μην το συζητάτε καν για να τους εξηγήσεις τα πλεονεκτήματα του
plain-text (ειδηκά όταν από τους περισότερους πέρνω τουλάχιστον μια φορά
το μήνα και κάποιο εμαιλ με το φοβερό και τρομερό winmail.dat)