SOLVED: απο Celeron σε AMD64

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Fri Sep 30 09:10:49 EEST 2005

Μιας και δεν είχα κάνει κανένα tweeking στον kernel και μιας και η κάρτα
γραφικών ήταν η ίδια δοκίμασα να βάλω απλά τον δίσκο στο νεο board

ΟΛΑ ΚΑΛΑ

βρήκε τα πάντα! onboard κάρτα δυκτίου, on board κάρτα ήχου, USBs τα πάντα!

το σύστημα τώρα πετάει (πριν με celeron 1300/512 RAM το gnome ήταν λίγο
κουραστικό γιατί όλα γινόντουσαν με μια καθηστέρηση)