Problhmata SCSI

Labroussis, Konstantinos (CS - TSG - HP Hellas) kostas.labroussis at hp.com
Thu Sep 29 13:45:18 EEST 2005

> Ε όχι και 386! "i386" έγραψα. Δεν έχουν αλλάξει μόνο τα tape drives, οι δίσκοι, και οι SCSI controllers. Κατά καιρούς έχουν αλλάξει και άλλα πράγματα. Νομίζω πως τα > > > μόνα πράγματα που έχουν μείνει ίδια με το αρχικό είναι το κουτί και το diskette drive. Όταν πρωτοξεκίνησε ήταν Pentium II, τώρα είναι P IV.

Εντάξει λοιπόν έχω έναν μικρό αστιγματισμό ... Δεν το είδα το (i) ... Οπότε είσαι εντάξει από επεξεργαστική ισχύ ...

>Είναι ένα HP DAT24 και ένα HP DLT80. Νομίζω πως δεν είναι πρόβλημα αυτό που λες. Το DAT24 πρέπει να είναι του 2000, ενώ το DLT είναι του 2004. Αν το DLT δεν
>δούλευε στην κανονική του ταχύτητα θα το είχα παρατηρήσει (θα έχανε το streaming και θα γινόταν ο χαμός από τα μπρος-πίσω). Επιπλέον, έχουν παρατηρηθεί προβλήματα
> στην αναγνώριση του DLT ακόμα και σε περιπτώσεις που το DAT ήταν αποσυνδεδεμένο. Τέλος, τα kernel panic παρατηρήθηκαν ενώ το DAT ήταν συνδεδεμένο αλλά off.

Απ'ότι βλέπω ...

> blk: queue d6ddaed4, I/O limit 4095Mb (mask 0xffffffff)
> (scsi0:A:6): 10.000MB/s transfers (10.000MHz, offset 32)
>  Vendor: HP        Model: C1537A            Rev: L907
>  Type:   Sequential-Access                  ANSI SCSI revision: 02

από πλευράς DDS η ταχύτητα που το έχει ρυθμίσει είναι στα 10.0000 MB/s έτσι και αλλιώς η ταχύτητα
που μπορεί να προσφέρει η συσκευή είναι :

Transfer Rates
    *  Native (maximum) - 5.4 GB/hour
    *  2:1 Compression (maximum) - 10.8 GB/hour
Sustained Transfer Rate
    *     Native - 1.5 MB/s
    *     Compressed (assuming 2:1) - 3.0 MB/s

Το interface που υποστηρίζει η συσκευή είναι :  Fast, narrow, single-ended, Ultra-2 SCSI, 50-pin connector και
μπορεί να συνδεθεί σε Ultra2/3 και Ultra 320 adapters.  ( Ο δικός σου είναι ultra 3 οπότε είναι ΟΚ )

από πλευράς DLT τώρα αυτό που βλέπω:

> blk: queue d6dda8d4, I/O limit 4095Mb (mask 0xffffffff)
> (scsi0:A:3): 20.000MB/s transfers (10.000MHz, offset 15, 16bit)
>  Vendor: HP        Model: DLT VS80          Rev: 5C3F
>  Type:   Sequential-Access                  ANSI SCSI revision: 02

Μου λεει πως η ταχύτητα για το DLT θα είναι στα 20.000 MB/s

Το interface που υποστηρίζει είναι :

Fast, Wide, SCSI-2, Low Voltage Differential (LVD) or Single-Ended (SE) SCSI bus, with 68HD connector και
μπορεί να συνδεθεί σε Ultra2/3 και Ultra 320 adapters.  ( είπαμε ο δικός σου είναι ultra 3)

Sustained Transfer Rate

3 MB/s (up to 6 MB/s with 2:1 compression).

Maximum Transfer Rate
Maximum native data transfer rate of 10.8 GB/hour, up to 21.6 GB/hour with compression. 16 MB/s burst

** Maximum Drives per bus **

2 or more (Depending on compressibility of data)

Οπότε δεν βλέπω κάποιον λόγο τουλάχιστον από HW πλευρά να έχεις κάποιο πρόβλημα καλό θα ήταν βέβαια να
Βρεις και ένα καλώδιο εξωτερικό που λόγο ειδικής θωρακίσεις είναι καταλληλότερο για εξωτερικές συσκευές ...

Το πρόβλημά σου όμως μου είπες είναι το kernel panic ...

Από μία γρήγορη αναζήτηση που έκανα στο Google "έπεσα" σε παρόμοια προβλήματα με τον πυρήνα 2.4.27.
Μία εύκολη και γρήγορη δοκιμή με έναν πιο καινούριο πυρήνα θα σε πείσει. Θα μπορούσες ας πούμε να δοκιμάσεις
να μπουτάρεις (όχι αυτός με τα κρασιά :-Ρ ) μια live έκδοση του debian όπως το knoppix και να δεις πώς συμπεριφέρεται.

Φιλικά,
Κων/νος.