VMware

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Thu Sep 29 12:17:50 EEST 2005

Antonios Christofides wrote:

>Θέλω στον υπολογιστή μου να τρέχω linux και windows, ει δυνατόν
>ταυτόχρονα. Μερικές απορίες για το VMWare:
>3) Το vmware δεν έχει ανάμεσα στα υποστηριζόμενα λειτουργικά το Debian, έχει μόνο mandrake, redhat, suse. Λέτε να αντιμετωπίσω κανένα σοβαρό πρόβλημα αν το βάλω σε sarge;

Το έχω βάλει σε Fedora Core 4 και Gentoo και παίζει μια χαρά :-) [σε
Fedora ήθελε ένα patch, βλ.
http://dimitris.glezos.com/weblog/2005/08/14/vmware-5-and-fc4/]

>4) Από τη στιγμή που θα ενεργοποιήσω τα Windows μες στο VMWare, τα καταδικάζω να τρέχουν για πάντα εντός του VMWare έτσι;

Ένας τρόπος να εγκαταστήσεις OSX 86 σε PC περιελάμβανε να πετάξεις το
VMWare-Image [με εγκατεστημένο στο OSX] χύμα στο δίσκο σου (κάτι σαν dd
if=./vmware_disk_image of=/dev/hda, νομίζω με skip=63). Τώρα κατά πόσο
θα έπαιζε κάτι αντίστοιχο με Windows είναι άλλη ιστορία.

>Δηλαδή δεν μπορώ μετά να τα απεγκαταστήσω από το VMWare και να τα εγκαταστήσω κατευθείαν στον υπολογιστή, γιατί θα "δουν" διαφορετικό hardware και θα αρνηθούν να ενεργοποιηθούν. Καλά το λέω;

Τα ξαναενεργοποιείς, δεν είναι πρόβλημα αυτό (ή ... ξανατρέχεις το
activation crack :-P).

>6) Υπάρχει κανένα ανταγωνιστικό του vmware; Τίποτε σε ελεύθερο λογισμικό;

Για να τρέχεις Windows μέσα από το Linux δεν γνωρίζω να υπάρχει κάτι (το
wine είναι μόνο για εφαρμογές, και πάλι όχι όλες)

>7) Κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω;

Ο Σπύρος τα είπε όλα. Κανά GB μνήμη συνήθως είναι αρκετό πάντως.

Γ.